~ 15 хвилин
10 днів
безкоштовно
Тут можна подати заяву на зміну даних або виправлення технічної помилки у дозволі на виконання будівельних робіт для об’єктів, що належать до класу відповідальності СС2/СС3.
Заповніть онлайн-форму на отримання послуги. Вам знадобиться номер дозвільного документу, в який вносяться зміни та копії документів, що підтверджують такі зміни або технічну помилку.
1. Вам знадобиться електронний підпис (кваліфікований електронний підпис).
2. Зареєструйтеся або авторизуйтеся на порталі в кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису.
3. Заповніть онлайн-форму на отримання послуги. Вам знадобиться номер дозвільного документу, в який вносяться зміни та копії документів, що підтверджують такі зміни.
4. Заяву буде сформовано автоматично та після підписання направлено до органу держархбудконтролю відповідно до місцезнаходження об’єкта.
Зверніть увагу!
Копії документів, необхідних для внесення змін до дозволу, повинні бути надані у форматі PDF в якості, достатній для прийняття рішення посадовцем органу державного архітектурно-будівельного контролю.
5. Зверніть увагу! Якщо замовниками будівництва виступають кілька осіб, вам необхідно зазначити контактні дані всіх замовників з метою отримання ними сповіщень про необхідність підписання пакету документів.
Відповідно до статті 26 прим. 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» документи на отримання дозвільних документів для об’єктів, що належать до класу відповідальності СС2/СС3, приймаються виключно в електронній формі.
Після подання заяви на зміну даних у дозвіл її статус можна перевірити в кабінеті громадянина. Повідомлення про внесення змін до дозволу або відмову у внесенні змін також з’явиться у кабінеті громадянина і буде відправлено на електронну пошту.
Щойно заява про внесення змін до дозволу буде зареєстрована, запис про це з’явиться в Реєстрі будівельної діяльності, а в кабінет громадянина буде направлено відповідний витяг. Перевірити статус реєстрації змін можна за допомогою Порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
Після внесення відповідних змін ви можете продовжувати будівництво.
Щоб отримати електронний підпис, зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів, надавши заповнену реєстраційну форму, ваші паспортні дані та номер платника податків. Вартість послуги становить близько 200 гривень, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів. Повний перелік таких центрів – за посиланням.
Користувачі Приватбанку можуть отримати електронний підпис безкоштовно в особистому онлайн кабінеті «Приват24» або у відділенні банку.
Електронний ключ до підпису радимо зберігати на знімному носії (наприклад, на флешці).
У випадку зміни замовників будівництва, генерального підрядника (підрядника), особи, що здійснює авторський або технічний нагляд, відповідальних виконавців робіт, зміни/присвоєння адреси об’єкта будівництва, а також у разі корегування проєктної документації.
Заяву на внесення змін повинні підписати усі замовники будівництва.
Ні, вам потрібно додати лише ті документи, які підтверджують зміни.