~ 15 хвилин
до 1 дня
151 грн 40 коп.
Тут ви можете отримати витяг з відомостями з Державного земельного кадастру. Витяг з кадастру – документ, необхідний для вчинення операцій з землею (купівля-продаж, дарування, оренда тощо). Витяг дійсний протягом трьох місяців з моменту видачі.
1. Зареєструйтесь чи авторизуйтесь в електронному кабінеті за допомогою електронного підпису.
2. На головній сторінці електронних послуг виберіть «Відомості Державного земельного кадастру».
3. У полі «Тип заяви» виберіть «Витяг з ДЗК про земельну ділянку», заповніть обов'язкові поля та відправте заяву.
Витяг з Державного земельного кадастру або повідомлення про відмову в наданні відомостей.
Зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів. Заповніть реєстраційну форму, свої паспортні дані та номер платника податків. Вартість послуги становить приблизно 200 гривень, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів.
Перелік центрів – за посиланням.
Користувачі Приватбанку можуть отримати електронний підпис безкоштовно в особистому онлайн кабінеті «Приват24» або у відділенні банку.
Електронний ключ до підпису радимо зберігати на знімному носії, наприклад, флешці.
Витяг буде сформовано з усіма відомостями з Поземельної книги, крім даних про речові права на земельну ділянку, що виникли після 1 січня 2013 року. У витягу також буде інформація про ділянки надр, надані в користування за спеціальними дозволами та актами на гірничі відводи. Ці дані отримані через взаємодію з Держгеонадрами та Держпраці (за наявності). Крім того, буде вказано документи, на підставі яких внесено відомості про обмеження у використанні земель до Державного земельного кадастру.
У розділі «Історія замовлених витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку» буде доступна інформація про надіслані запити. Статус запиту може бути таким — в обробці або вже опрацьовано державним реєстратором. Також доступні функції «Переглянути заяву» та «Повторно сформувати заяву».