~ 20 хвилин
10 днів
безоплатно
Тут можна подати заяву про видачу або внесення змін до будівельного паспорта забудови земельної ділянки, а також отримати дублікат документу.
1. Вам знадобиться кваліфікований електронний підпис (КЕП).
2. Зареєструйтеся або авторизуйтеся в кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
3. Заповніть онлайн-форму на отримання послуги. Для цього вам знадобиться:
- скан-копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію, або заповіту, у разі якщо право на земельну ділянку не зареєстровано в Держреєстрі речових прав на нерухоме майно;
- скан-копія документа, що засвідчує право власності на нерухомість, розташовану на земельній ділянці, у разі якщо право власності на цей об'єкт не зареєстровано в Держреєстрі речових прав на нерухоме майно (у разі здійснення реконструкції, капітального ремонту);
- скан-копія засвідченої згоди співвласників земельної ділянки (житлового будинку) на забудову;
- інформація про наявність на земельній ділянці режимоутворюючих об'єктів культурної спадщини та обмеження у її використанні в разі нового будівництва об'єкта (за наявності);
- номер ЄДЕССБ або скан-копія проєкта будівництва (за наявності);
- сканкопія схеми намірів забудови земельної ділянки, що містить:
- місце розташування будівель та споруд на земельній ділянці;
- відстані до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об’єктів, інженерних мереж і споруд;
- фасади та плани поверхів об’єктів із зазначенням габаритних розмірів;
- перелік систем інженерного забезпечення, зокрема, автономного, що плануються до застосування.
У разі внесення змін у вже виданий будівельний паспорт додатково потрібні:
- реєстраційний номер ЄДЕССБ будівельного паспорта (для документів, виданих після 1 вересня 2020 року);
- реквізити та сканкопія будівельного паспорта (для документів, виданих до 1 вересня 2020 року);
- опис бажаних змін.
4. Після цього заяву буде автоматично сформовано. Її слід підписати. Щойно заяву підпишуть всі замовники будівництва, вона буде направлена в уповноважений орган містобудування та архітектури за адресою об’єкта будівництва.
5. Якщо земельна ділянка має кілька власників — кожен отримає сповіщення на пошту про підписання заяви.
Зверніть увагу! Копії документів, необхідні для отримання послуги, мають бути надані у форматі PDF в якості, достатній для прийняття рішення архітектором.
1. Ви можете звернутися до найближчого ЦНАПу. Для цього вам знадобляться такі документи:
- ваш паспорт та податковий номер;
- заява про видачу будівельного паспорта або внесення змін до будівельного паспорта зі згодою замовника на обробку персональних даних, завантажити заяву можна тут;
- засвідчена копія документа, що підтверджує право власності або користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію;
- сканкопія схеми намірів забудови земельної ділянки, що мусить мати місце розташування будівель та споруд;
- відстані до меж сусідніх земельних ділянок та розташованих на них об’єктів, інженерних мереж і споруд;
- фасади та плани поверхів об’єктів із зазначенням габаритних розмірів;
- перелік систем інженерного забезпечення, зокрема, автономного, що плануються до застосування;
- проєкт будівництва (за наявності);
- засвідчена в установленому порядку згода співвласників земельної ділянки (житлового будинку) на забудову.
2. Якщо у вас немає можливості відвідати ЦНАП, ви можете безпосередньо звернутись до уповноваженого органу містобудування та архітектури. Якщо документ подаватиме уповноважений представник, слід додати оригінал або нотаріально засвідчену копію документа, що підтверджують повноваження представника.
Зверніть увагу! Якщо заявник іноземець або особа без громадянства — документом, що посвідчує особу, є національний, дипломатичний чи службовий паспорт.
Статус заяви можна перевірити в кабінеті громадянина. Повідомлення про вдалу реєстрацію чи відмову в реєстрації також з’явиться в кабінеті громадянина та на пошті.
Щойно будівельний паспорт буде зареєстровано — запис про це з’явиться в Реєстрі будівельної діяльності. Перевірити реєстрацію будівельного паспорта можна за допомогою Порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
Після отримання будівельного паспорта ви можете подати повідомлення про початок будівельних робіт на підставі будівельного паспорту.
Будівельний паспорт — документ, що визначає вимоги до розміщення і будівництва індивідуального житлового, садового чи дачного будинку не вище двох поверхів (без мансардного) площею до 500 квадратних метрів та господарських будівель і споруд, гаражів, елементів благоустрою та озеленення земельної ділянки.
Подати заяву може будь-хто з власників, але інші співвласники мають погодити заяву. Під час заповнення заяви на кроці Замовники вкажіть дані всіх співвласників земельної ділянки та їхні електронні пошти. Після того, як ви підпишете заяву, Дія надішле посилання із заявою на підпис іншим співвласникам на вказані пошти. Співвласники мають перейти за посиланням, авторизуватись у кабінеті громадянина та підписати заяву електронним підписом (КЕП) або Дія Підписом. Після цього документ буде надіслано на розгляд.
Будівельний паспорт видається на одну земельну ділянку.