~ 10 хвилин
3 робочі дні
51 копійка
Тут можна надіслати заяву щодо повторного оформлення свідоцтва про зміну імені та вибрати спосіб його отримання.
Зверніть увагу: послуга недоступна на тимчасово окупованих територіях та в зонах активних бойових дій.
1. Натисніть Подати заяву, авторизуйтесь або зареєструйтесь у кабінеті громадянина.
2. Заповніть онлайн-форму для повторного отримання свідоцтва.
3. Виберіть, як бажаєте отримати документ:
- у найближчому ДРАЦСі;
- у відділенні чи кур’єром Укрпошти.
4. Оплатіть послугу.
5. Підпишіть заповнену заяву електронним підписом або Дія.Підписом. Після цього, Дія надішле її до ДРАЦСу на опрацювання.
6. Переглядайте статус заяви в кабінеті громадянина в розділі Послуги — Замовлені послуги та очікуйте сповіщення на пошту.
7. Отримайте документ вибраним способом.
1. Зверніться до найближчого відділу ДРАЦС.
2. Напишіть заяву про повторну видачу свідоцтва про зміну імені та отримайте документ.
Отримання свідоцтва поштою або у відділі ДРАЦС.
Особа, стосовно якої проведено державну реєстрацію зміни імені.
Щоб отримати електронний підпис, зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів. Заповніть реєстраційну форму та внесіть паспортні дані й номер платника податків. Вартість послуги — близько 200 гривень, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів. Повний перелік центрів — за посиланням.
Також електронний підпис можна отримати:
– у ПриватБанку, клієнти банку можуть отримати КЕП безоплатно в особистому онлайн кабінеті Приват24 або звернувшись у відділення;
– у чатботі Ощадбанку онлайн, для клієнтів банку послуга безоплатна;
– у Міністерстві внутрішніх справ та Державній податковій службі — безоплатно.
Електронний ключ до підпису бажано зберігати на знімному носії (наприклад, на флешці).
1. У застосунку Дія перейдіть до Меню — Дія.Підпис
2. Натисніть на перемикач Активувати Дія.Підпис
3. Підтвердьте особу через перевірку за фото
4. Придумайте 5-значний код для Дія.Підпис
5. Тепер ви можете підписувати документи в Дії
Отримати готовий документ ви повинні особисто. Якщо немає можливості це зробити, радимо вашим представникам самостійно подати заяву офлайн у найближчому відділі ДРАЦС.
Це документ, що має таку саму юридичну силу, як і виданий вперше. Він видається, якщо оригінал документа втрачено.
Державний реєстратор обов'язково вкаже причину відмови. Виправте недоліки та подайте заяву знову. Оплачувати повторно вартість послуги не потрібно.
Перевірте статус опрацювання заяви на порталі в розділі Послуги – Замовлені послуги.
Якщо статус заяви не змінився в особистому кабінеті й ви не отримали листа, зверніться до служби підтримки Дії.
Зверніть увагу: більшість відділів ДРАЦС працюють з вівторка по суботу. Неділя та понеділок є вихідними.
Якщо актовий запис не поновлено протягом цих років, зверніться до державного архіву області та замовте дублікат.