до 20 хвилин
протягом 15 робочих днів
до 400 тис. грн за гектар
Тут ви можете надіслати заяву щодо отримання гранту на розвиток власного садівництва, ягідництва та виноградарства. Так ми підтримаємо ваш бізнес і допоможемо створити нові робочі місця.
1. Натисніть Подати заяву. Зареєструйтеся або авторизуйтеся ключем ФОП або керівника юридичної особи з ЄДРПОУ підприємств на порталі Дія.
2. Заповніть онлайн-заяву.
3. Додайте до заяви скановану копію проєкту висадки насаджень. Вона має бути підписана розробником проєкту. Без такої копії заяву не розглянуть. Який на вигляд проєкт такого плану, дивіться тут.
Проєкт має містити такі розділи:
- пояснювальну записку;
- генеральний план;
- кошторисну документацію;
- паспорт робочого проекту.
Проєкти висадки мають відповідати таким критеріям:
- відповідність культури;
- відповідність області, де планується здійснити висадку насаджень;
- відповідність площі земельної ділянки;
- відповідність цільовому призначенню земельної ділянки;
- наявність обов'язкового зрошення із зазначенням джерела водозабору (для усіх культур, крім винограду);
- наявність обов'язкового встановлення шпалери;
- кількість саджанців на гектар;
- сорти рослин із Держреєстру сортів рослин або Держреєстру патентів на сорти рослин.
4. Підпишіть електронним підписом та відправте.
Зверніть увагу, необхідно скористатися ключем ФОП або керівника юридичної особи з ЄДРПОУ підприємства.
Якщо вам потрібна консультація щодо програми, зверніться до найближчого відділення Ощадбанку або Укрексімбанку.
Міністерство аграрної політики розгляне вашу заяву та проєкт висадки насаджень протягом 15 робочих днів після завершення кінцевого строку подання заявок на грант. Дія сповістить вас про результат.
Якщо Міністерство аграрної політики схвалить вашу заяву, зверніться до Ощадбанку протягом 7 робочих днів для відкриття рахунку та укладення угоди на отримання мікрогранту.
ФОП або юридичні особи:
- які не перебувають і не провадять господарську діяльність на територіях активних бойових дій або на тимчасово окупованій території України;
- які не провадять господарську діяльність на території Російської Федерації та Республіки Білорусь;
- які не перебувають під санкціями;
- які не є кредитними чи страховими організаціями, інвестиційними чи недержавними пенсійними фондами, професійними учасниками ринку цінних паперів, ломбардами;
- які не здійснюють виробництво та/або реалізацію зброї, алкогольних напоїв (крім виробництва (без додавання спирту) та/або реалізації вин виноградних, вин плодово-ягідних, напоїв медових), тютюнових виробів, обмін валют;
- щодо яких не порушено справи про банкрутство;
- щодо яких відсутнє рішення суду про притягнення до кримінальної відповідальності за корупційне правопорушення;
- які не мають заборгованості перед бюджетом.
Гранти надаються для саду площею від 1 до 25 га на земельній ділянці або на суміжних земельних ділянках.
Перелік культур та відповідні площі посадок дивіться тут.
Ви можете отримати грант, якщо земля у вашій власності або у правокористуванні не менше ніж 7 років на дату подання заяви.
Розмір гранту становить від 140 тис. до 400 тис. грн за гектар, але не більше 70% вартості проєкту висадки насаджень.
На оплату рахунків постачальникам (продавцям) за включені до кошторису матеріали та обладнання для реалізації проєкту.
У разі отримання гранту ви маєте:
- створити робочі місця у такій кількості;
- здійснювати вашу діяльність не менше 5 років надалі з дати закінчення проєкту висадки насаджень;
- сплачувати податки в бюджет, зокрема, за працевлаштування робітників.
Ні. Гранти не оподатковуються. Сплачувати податки за нього не потрібно.
Ви маєте повернути суму вашого гранту, якщо не виконаєте зобов’язання перед державою, тобто:
- не створите робочих місць в необхідній кількості. Ознайомтесь з вимогами в додатку 1 до Порядку;
- не встановите систему зрошення з водозабором;
- здійснюватимете вказану діяльність менше 5 років;
- не сплачуватимете податки та збори.
Також ви можете звернутися до Мінагрополітики та подати заяву про скасування рішення про надання гранту.
Щоб отримати електронний підпис, зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів. Заповніть реєстраційну форму та внесіть паспортні дані й номер платника податків. Вартість послуги — близько 200 гривень, але може відрізнятися в різних центрах сертифікації ключів. Повний перелік центрів — за посиланням.
Також електронний підпис можна отримати:
– у ПриватБанку, клієнти банку можуть отримати КЕП безоплатно в особистому онлайн кабінеті Приват24 або звернувшись у відділення;
– у чатботі Ощадбанку онлайн, для клієнтів банку послуга безоплатна;
– у Міністерстві внутрішніх справ та Державній податковій службі — безоплатно.
Електронний ключ до підпису бажано зберігати на знімному носії (наприклад, на флешці).
1. У застосунку Дія перейдіть до Меню — Дія.Підпис
2. Натисніть на перемикач Активувати Дія.Підпис
3. Підтвердьте особу через перевірку за фото
4. Придумайте 5-значний код для Дія.Підпис
5. Тепер ви можете підписувати документи в Дії