Як підписати документ онлайн?
Щоб підписати документ, вам необхідно мати електронний підпис.
Ви можете отримати електронний підпис:
-
У кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг з переліку
-
В особистому кабінеті «Приват24» або у відділенні банку — для клієнтів ПриватБанку послуга безкоштовна.
-
У інформаційно-довідковому департаменті Державної податкової служби, Міністерстві внутрішніх справ України — безкоштовно.
Тож як підписати документ онлайн?
-
Перейдіть за посиланням.
-
Виберіть тип носія особистого ключа, введіть пароль та натисніть «Зчитати ключ».
-
Виберіть документ для підписання та натисніть «Продовжити».
-
Перевірте назву документа та натисніть «Підписати файл».
Все готово! Зберігання підписаного документа розпочнеться автоматично. Якщо цього не сталося, натисніть кнопку «Зберегти файл».